rbrechko (rbrechko) wrote,
rbrechko

• Music:

Мислівка - Осмолода. 24 - 26 серпня 2007

Випадало три вихідні дні, і ми з другом вирішили трохи пройтись по горах. Початково маршрут планувався таким чином: Львів - Калуш - Осмолода - г.Молода - хребет Молода - Яйко-Ілемське - Мислівка. За день до поїздки купили квитки на автобус Львів - Кути (відправлення 6:40) до Калуша. Але коли наступного дня вранці прийшли на вокзал, то почули оголошення, що автобусу з технічних причин не буде. Доводиться в терміновому порядку змінювати плани. Добре, що хоч ще були квитки на автобус Львів - Хуст. Отож, все-таки їдемо в обраний район, тільки йти по маршруту будемо в зворотньому порядку.
О 7:15 виїжджаємо в напрямку Мислівки, куди прибуваємо близько півдванадцятої. Робимо невеличкий перекус в місцевому кафе і вирушаємо в напрямку Яйка-Ілемського. Як тільки-но пройшли дачу Медведчука нас наздогнав Уазик. Стопимо. Питаємо чи не підвезуть нас до Правицького кордону. Водій каже, що туди не їде, але з кілометр може нас підвезти. В результаті завіз нас набато дальше (не доїхавши десь біля 2 км до Правича), після чого розвернувся і поїхав по своїх справах. Далі було кілька годин монотонної дороги долинами Свічі і Правича.
На одному з привалів я умудрився забути фотоапарат, про що спохопився хвилин за 15. Довелось бігти назад. Слава Богу ніхто там не проходив, бо міг я залишитись без камери, оскільки фотоапарат лежав прямо посеред стежки. От і трапився перший півгодинний "бонус".
Перед підйомом на сідло між Яйком і Горганом-Ілемським набираємо воду і починаємо підніматись вгору. На сідлі робимо привал, їмо ожину. Тут нас наздогнали троє туристів з Луцька. Вони тут вперше і думали ночувати на сідлі, але ми їх переконуємо, що варто йти з нами далі і ночувати в хаті під Яйком. Піввосьмої були вже біля хати, біля якої, як не дивно, нікого не було. І тут на нас нападає мошкара. Що тут сказати, комарі порівняно з нею казка. Потім була спільна вечеря. Десь біля півдев"ятої до хати приходять збирачі ягід - чоловік з дружиною і зятем з Липовиці (гм, далеченько люди ходять по ягоди).
Пропонуємо хлопцям з Луцька випити по 50 грам в честь свята. Відмовляються. Зате збирачі ягід втішились нашій пропозиції. Довго (десь до півтретьої ночі) з ними сиділи і балакали біля ватри. Приємний вийшов вечір.
Піввосьмої підйом, сніданок, набирання води. По дев"ятій вирушаємо в напрямку Яйка. Рюкзаки ховаємо в жерепі біля стежки і на вершину йдемо "на лєгкє". Далі був траверс Поганця і Укерні, після чого стежка почала пропадати. Тут ми зловили кілька "бонусів" по бездоріжжю і звірячих стежках. Час від часу накрапає дощ. Хмари починають накривати гори. От і Молоду вже майже затягнуло. Під час обіду приймаємо рішення на Молоду не йти, оскільки в тумані робити там нічого, а так "для галочки" бажання туди йти не було.
На одній з полонин в кінці хребта знаходимо стару дорогу, яка добряче заросла і мала багато буреломів. Падаємо нею в долину потоку Росохан. Далі кілька кілометрів повного бездоріжжя з постійними переходами потоку з одного берега на інший. Тут вперше побачив цікаве явище. В одному місці двохметровий в ширині (а місцями і більше) потік пішов під землю і знову вийшов на поверхню тільки десь за 0.5-1 км.
Натрапляємо на ожинники, де ми і відпустили луцьких туристів вперед. Далі збираємо білі гриби прямо на стежці. Видно, що рідко тут ходять, бо багато здоровенних грибів просто згниває.
Після впадіння Росохану в Мшану знову зустрічаємо хлопців з Луцька. Поки вони відпочивають ідемо далі. Цього вечора ми їх більше не бачили. Ночували на галявині біля впадіння Мшани в Молоду.
Зранку встали півсьомої, поснідали, зібрались і пішли в Осмолоду на автобус, який відправляється об одинадцятій годині. В Калуші пересіли на автобус до Львова, куди прибули після шостої вечора.
Ех, гарна вийшла поїздка…

Tags: Горгани, Карпати, мандрівки, походи, фото

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.